Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ralf en Diana - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ralf en Diana - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: ralf en diana

Blijf op de hoogte en volg Ralf en Diana

16 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

En toen waren we, na een vermoeiende vlucht, weer thuis! We moesten gisteren voor 12.00 uur uitchecken uit het hotel. Dus de spulletjes gepakt en achtergelaten bij de receptie want onze vlucht ging pas om 00.05 uur.

We zijn naar de beroemde 'Peak' geweest, waar we met een tram uit 1888 rechtstreeks de berg opreden. Bovenop de hoogste berg van Hong Kong hadden we een prachtig uitzicht over de gehele stad. Bijzonder mooi gezicht...

Daarna zijn we naar de Bird Garden geweest in Kowloon. Het begon al tegen de avond te lopen zodat we snel vogeltjes gekeken hebben en doorgegaan zijn naar de Avenue of Stars. Dit is een boulevard waar van allerlei sterren hun plaque hebben achtergelaten. ('t waren wel chinese sterren dus we hadden geen idee wie het waren)

Vanaf de boulevard hadden we een prachting uitzicht over de skyline van Hong Kong. We hebben dan ook op de boulevard gegeten met een gigantisch uitzicht!!! (zie foto)

Daarna met wat kunst en vliegwerk ('t was eigenlijk al wat laat) naar het hotel gegaan om onze spullen op te halen.

Om 00.05 uur vlogen we terug naar Nederland. We hebben een gigantisch mooie vakantie gehad. Voor de familie Naus; Bandung staat op video hoor!

Dit wordt dan het einde van ons reisverslag. We hopen zeker weer een keer terug te gaan want het is er werkelijk prachtig. We willen iedereen bedanken die een reactie heeft achtergelaten en meegelezen heeft met onze reis, erg leuk!!!

Ralf en Diana

• 16 Mei 2007 - 16:33